
Een vernieuwde huisstijl vraagt om nieuwe en frisse fotografie die het juiste merkgevoel weerspiegelt.
Om de foto’s perfect aan te laten sluiten op het merkgevoel van Hairidentity, is eerst een concept gemaakt waarin de fotografie gehangen wordt. In het geval van Hairidentity hebben we ervoor gekozen om de vrouw centraal te stellen in het proces met als doel emoties zoals trots en geluk naar voren te laten komen.
Het doel
Een beeldbank aan foto’s waarin de vrouw centraal staat en de doelgroep zich herkent.


Het voornaamste doel was dat de doelgroep zichzelf herkent in de fotografie. Om dit te bereiken, heb ik bewust gekozen voor foto’s die een gevoel van vertrouwdheid opriepen. Ik wilde dat kijkers het gevoel kregen alsof ze naast iemand zaten terwijl ze door Hairidentity werden geholpen.

Persoonlijk contact is een belangrijk goed bij Hairidentity. Je krijgt alle tijd en aandacht die je nodig hebt zodat je je goed voelt. Dit kon ik natuurlijk niet onderbelicht laten. Vandaar dat er gekozen is om interactie en beweging in beeld te brengen om zo de foto’s een persoonlijke en dynamische look te geven. Om voor herkenbaarheid te zorgen, heb ik de foto’s gemaakt in het prachtige pand van Hairidentity in Deventer. Zo voelt de eerste binnenkomst voor nieuwe mensen meteen vertrouwd!
De review van
Marianne Versteeg
Ik ben echt super blij met de foto's! Heb je echt fantastisch gedaan!
Explore our work to see the transformative power of creative solutions and envision what we can accomplish together.